lördag, augusti 10, 2013

Att resa med.


Tittar på kameror och objektiv att ta med när jag ska åka till Skiathos. Funderar på att antingen köpa ett bättre reseobjektiv som passar alroundfotografering eller att helt enkelt köpa en kompakt! Lutar mest åt de kompakta sony kamerorna just nu dock! De är små och smidiga att ta med sig och det ligger inte riktigt (ingen överdrift, hehe) lika mycket pengar bakom dem så att säga! ;) Kompakta kameror är nog helt okej att fota vardags och resebilder med, systema blir så klumpig och på resor fotar man inte riktigt på samma sätt som hemma, man är inte ute efter att fota mer konstnärligt eller vad man ska säga, om det inte är en sådan resa man åker på då! Så för min del blir det nog en kompakt, men vi får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en Kommentar

Små regler som gärna får följas:
alla bilder som är gjorda/fotade av mig går under copyright.
ingen reklam tack.
jag tar emot konstruktiva kommentarer men jävlas inte bara, ingen tjänar på det, inte ens den som skriver.
det är copyright på layout och webbdesignen.
Jag ritar inte av någon/något på förfrågan. (det blir för många)

Tack för att du följer dessa! :)