söndag, januari 08, 2017

Just nu.


Dålig uppdatering här igen. Men har haft lite fullt upp. Träningen just nu tar ganska mycket tid, jag har många pass och det rullar på bra. Så det blir att köra på så gott man orkar! Sen har det ju varit jul, nyår och allt det här. Vilket i sin tur tar massvis med tid! Så vi får leva med mina dåliga uppdateringar haha.

Vasaloppet närmar sig! Det närmar sig för mig att ta emot årets vinnare av Vasaloppet. Allt detta har börjat göra mig lite nervös redan haha. Men jag längtar så himla mycket! Det ska bli så enormt roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en Kommentar

Små regler som gärna får följas:
alla bilder som är gjorda/fotade av mig går under copyright.
ingen reklam tack.
jag tar emot konstruktiva kommentarer men jävlas inte bara, ingen tjänar på det, inte ens den som skriver.
det är copyright på layout och webbdesignen.
Jag ritar inte av någon/något på förfrågan. (det blir för många)

Tack för att du följer dessa! :)