torsdag, februari 05, 2015

Fint väder!


ååh det är så himla fint väder ute! Enda nackdelen är att det är -20° också. Har lust att både kasta lite utomhus, eftersom att jag fixat och fått hjälp att få rent kastplanen från snö! :D och sedan hade ju lite slalom inte varit fel! Så får väl se om jag får något mod till att gå ut i kylan! haha. Sedan ikväll blir det ett benpass! Har dock inte bestämt om jag ska köra knäböj eller tyngdlyftning! får väl se hur mycket folk det är osv. :)

// It's such a nice weather outside today! The only problem is that it is -20° celcius. And I wanted to throw some discus and go to the alpine slope. But we'll see if I'm brave enough to go outside! ;)
And also tonight it's legday! I haven't decided yet if I'm going to do the Squats or some olympic lifting. Depends how much people it's in the gym :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en Kommentar

Små regler som gärna får följas:
alla bilder som är gjorda/fotade av mig går under copyright.
ingen reklam tack.
jag tar emot konstruktiva kommentarer men jävlas inte bara, ingen tjänar på det, inte ens den som skriver.
det är copyright på layout och webbdesignen.
Jag ritar inte av någon/något på förfrågan. (det blir för många)

Tack för att du följer dessa! :)