torsdag, augusti 07, 2014

Torsdag!


Sitter och slappar i soffan innan jobbet. Har ett kort arbetspass idag, 11-16! :) Så dagen kommer bara att rusa förbi! Idag verkar också solen skina, i alla fall nu! Vädret har varit väldigt grått här.
I mitt liv händer mycket och litet på samma gång, jag gjorde min debut i SM i friidrott för nästan en vecka sedan. Jag var så nervör så jag höll på att dö, jag hade ont i magen dagen innan och jag skakade. haha. På tävlingen visste jag knappt vart jag var! Men jag tog mig en stolt elfteplacering! :) Är helnöjd!
Och i helgen som kommer är det JSM, kommer ställa upp i K22 Diskus. Mitt första år i k22 klassen. Fyllde ju 20 här för två veckor sedan typ. Och man flyttas ju upp det året man fyller. Så känns bra! :) Älskar att träna just nu, mina dagar fylls av träning, det är det bästa jag vet att sysselsätta mig med. Funderar på att jag ska försöka ta tag i det här med bloggandet och börja med mer en träningsblogg. Lägga ut övningar och sådant, känns kul eftersom att jag älskar att läsa andras träningsbloggar!  Vi får se, det är bara en tanke som rör sig :)

beställde även en ny telefon igår!!!! kan knappt vänta på den!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en Kommentar

Små regler som gärna får följas:
alla bilder som är gjorda/fotade av mig går under copyright.
ingen reklam tack.
jag tar emot konstruktiva kommentarer men jävlas inte bara, ingen tjänar på det, inte ens den som skriver.
det är copyright på layout och webbdesignen.
Jag ritar inte av någon/något på förfrågan. (det blir för många)

Tack för att du följer dessa! :)