torsdag, maj 08, 2014

Biofilm




var på bio här om dagen och såg The Other Woman, lyckades tvinga med mig killen min på värsta tjejfilmen. helt okej film faktiskt! :) trodde dock den skulle vara roligare (trotts att den var rolig nog), jag gillar sådana där tjejfilmer.

// where at the cinema and watched the Other Woman with my boyfriend, finally I could force him to follow me. heheh. Good movie! but i thought it would be funnier, (even if it was funny douh), i like that kind of girl movies! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en Kommentar

Små regler som gärna får följas:
alla bilder som är gjorda/fotade av mig går under copyright.
ingen reklam tack.
jag tar emot konstruktiva kommentarer men jävlas inte bara, ingen tjänar på det, inte ens den som skriver.
det är copyright på layout och webbdesignen.
Jag ritar inte av någon/något på förfrågan. (det blir för många)

Tack för att du följer dessa! :)