måndag, augusti 12, 2013

IAAF world championships 2013


Är bänkad vid tv:en 24/7 just nu. Friidrotts VM i Moskva som alla vet, högpunkten på tv i år för mig, haha. Älskar att titta på min favorit idrott! Dock har jag missat Kulfinalen damer och kvalet för herrar i diskus, men får försöka kika på den finalen i alla fall! :D Sedan är det väl herrarnas kula kvar! :)

Watching TV like 24/7 right now. IAAF world championships in Moscow right now as you know. The highlight of the swedish television this year! I love to watch my favorite sport! Sadly I did not see the shot put final for women and not the qualification for men in discus. But I have to see the final!!! :D and there is also the males shot put left! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en Kommentar

Små regler som gärna får följas:
alla bilder som är gjorda/fotade av mig går under copyright.
ingen reklam tack.
jag tar emot konstruktiva kommentarer men jävlas inte bara, ingen tjänar på det, inte ens den som skriver.
det är copyright på layout och webbdesignen.
Jag ritar inte av någon/något på förfrågan. (det blir för många)

Tack för att du följer dessa! :)