tisdag, juni 25, 2013

Nejmen hej!


Nej men hallå alla glada följare som fortfarande följer mig. Har inte varit in och kollat på min blogg på en månad tror jag. Inte ens kikat bara. Har haft fullt upp med student, livet , träning och sådant, så det har inte funnits tid att blogga. Vet inte om jag kommer börja blogga seriöst igen, men vi får se. har i alla fall tagit upp fotografering mer på sistone! Använder mig av deviantart och där heter jag lydiasundin, kort och gott.

Men i alla fall, mitt liv börjar ta sig! Tog studenten med, enligt mig, bra betyg, bättre än vad jag trott att jag skulle kunna åstadkomma! Jag har skaffat mig ett gäng med sköna vänner som jag gillar riktigt mycket synd bara att det tog oss till halva trean att bli vänner och bli ett gäng! hahah.

Jag tränar ungefär varje dag (högst en vilodag i veckan) och ibland dubbla pass. Vilket ger resultat på min kropp, har gått ned en massa i vikt och snart står jag på min målvik och förhoppningsvis väntar magrutorna där!

Jag och killen min har även bokat en resa till Grekland! Så i början på september direkt efter att min sesong är avslutad drar vi på semester! Vi åker till dne nya populära ön Skiathos. Så jag hoppas på en underbar resa med mitt hjärta!

Dessutom har jag skaffat ett fint sommarjobb. Jobbar på ett boende och hjälper några ungdomar med saker i deras liv. Trivs redan jättebra och alla är supertrevliga!

Men nu ska jag njuta i solen, det borde ni också göra! Puss hej!

© LYDIA SUNDIN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en Kommentar

Små regler som gärna får följas:
alla bilder som är gjorda/fotade av mig går under copyright.
ingen reklam tack.
jag tar emot konstruktiva kommentarer men jävlas inte bara, ingen tjänar på det, inte ens den som skriver.
det är copyright på layout och webbdesignen.
Jag ritar inte av någon/något på förfrågan. (det blir för många)

Tack för att du följer dessa! :)