torsdag, mars 28, 2013

VIP.


att inte träna har gett mig för mycket fritid, är inne på min andra målning på datorn för idag. blir att återskapa en av mina gamla favoritmangor men den här gången med hjälp av Photoshop och Illustrator! ganska roligt faktiskt. Ska dessutom börja översätta inläggen tror jag, har sätt att jag har många läsare som inte kommer ifrån Sverige, och google translate är fruktansvärt dåligt på att översätta.

// Not workingout gives me to much sparetime. I have started on my secont painting today, i will remake one of my favorite manga paintings but this time in Photshop and Illustrator. Pretty fun actually. I will also start with translating all my posts because I have many readers that are not from Sweden, and google translate is translating very bad.

© LYDIA SUNDIN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en Kommentar

Små regler som gärna får följas:
alla bilder som är gjorda/fotade av mig går under copyright.
ingen reklam tack.
jag tar emot konstruktiva kommentarer men jävlas inte bara, ingen tjänar på det, inte ens den som skriver.
det är copyright på layout och webbdesignen.
Jag ritar inte av någon/något på förfrågan. (det blir för många)

Tack för att du följer dessa! :)