tisdag, januari 01, 2013

Gott nytt år!



Gott nytt år allihopa! :) Min kväll igår var verkligen trevlig! Till mat fick jag oxfilé och gravad lax och sedan hade jag och syster gjort en supergod choklad pannacotta! Var sen hemma med min pappa till 12 slaget då vi gick till en plats nära där jag bor å tittade på raketer, det var verkligen fint! Sedan så åkte jag hem till pojkvännen som hade fest! Där fanns det en massa trevligt folk och vi blev uppe till 3! (ja det är mycket för en nykterist som mig hehe). Och början vart bra! vaknade bredvid killen och sedan åkte jag och kastade diskus! eller ja med järnrör som extravikt då. Hade varit grymt om man kunde kasta nu i vinter! Så första passet för 2013 är därmed avklarat! :) Nu blir det bara många fler!

Så har ni några planer inför det ny året? Eller några nyårslöften? :)
Jag vet inte riktigt om jag har löften, men jag har mål och planer för hur mitt år ska bli, det vill säga träna hårdare än förra året, få mitt önske sex-pack, och lära mig att slappna av lite när jag umgås med folk, hatar att jag är så spänd och aldrig släpper loss! Så det ska jag satsa på! :)

© LYDIA SUNDIN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en Kommentar

Små regler som gärna får följas:
alla bilder som är gjorda/fotade av mig går under copyright.
ingen reklam tack.
jag tar emot konstruktiva kommentarer men jävlas inte bara, ingen tjänar på det, inte ens den som skriver.
det är copyright på layout och webbdesignen.
Jag ritar inte av någon/något på förfrågan. (det blir för många)

Tack för att du följer dessa! :)