måndag, december 03, 2012

Måndag igen.


Idag har varit en konstig dag, jag har åkt konståkning, varit nära att börja gråta men senare skrattade jag som aldrig förr. Började min dag med idrott, och idag åkte vi som sagt konståkning, jag var tidigare allmänt dålig på att åka skridskor, men måste säga att jag fick in känslan idag! Gjorde pirruetter och hoppade som en tok! Det var riktigt roligt! Sen hade jag en redovisning på geografin som gick så jävla bra! inga stödord, prtade bara på helt av mig självt, slappt och lugnt. men sen kom vi till dne jobbigare delen, krematoriet. Vi besökte krematoriet idag med religionen. var väldigt jobbigt att gå in i frysrummet där alla kistor låg, dessutom en barnkista. Det var otroligt jobbigt eftersom att jag inte har så bra relation med döden så att säga.
Sedan bar det av till stallet, och vi hade jordens roligaste ridlektion! Vilken grupp vi är som skrattar åt varandras misstag och fel! Den ena hästen bockar och stegrar som en tok, den andra rusar som en galning. Och min häst hoppade som om han aldrig sett ett hinder förr! Alla hästarna hade verkligen bushumöret på topp idag! Kan stolt säga att jag lyckades hamna framför sadeln efter ett hinder! haha, jag bjöd på underhållning av klass idag! ;)
men nu ska jag duscha, sen kanske koka lite te. och mysa i soffan! Det hade varit skönt!

© LYDIA SUNDIN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en Kommentar

Små regler som gärna får följas:
alla bilder som är gjorda/fotade av mig går under copyright.
ingen reklam tack.
jag tar emot konstruktiva kommentarer men jävlas inte bara, ingen tjänar på det, inte ens den som skriver.
det är copyright på layout och webbdesignen.
Jag ritar inte av någon/något på förfrågan. (det blir för många)

Tack för att du följer dessa! :)