söndag, oktober 28, 2012

Inlägg ifrån Italien!


Ligger i sängen i Padoa där vi bor här i Italien. Ligger en bit utanför Venedig. Här är det verkligen hur mysigt och hur fint som helst! Dock är det lite regnigt, haha. Igår tog vi en repare in i Venedig, det var översvämning nästan överallt, så nu väntar vi på bättre väder så blir det Venedig snart! :) Idag ösregnade det så det blev sightseeing i Padoa. Shoppade loss lite på en blus, ett par as snygga boots och ett armband. Känner på mig att det inte blir billigt för mig den här veckan. Men allt i Italien är så fint!! Nåja, hoppas på bättre väder  i morgon så att vi kan besöka en botanisk trädgård som inspirerat botaniska trädgårdar över hela världen de senaste 500 åren! Ska bli coolt. :)

© LYDIA SUNDIN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en Kommentar

Små regler som gärna får följas:
alla bilder som är gjorda/fotade av mig går under copyright.
ingen reklam tack.
jag tar emot konstruktiva kommentarer men jävlas inte bara, ingen tjänar på det, inte ens den som skriver.
det är copyright på layout och webbdesignen.
Jag ritar inte av någon/något på förfrågan. (det blir för många)

Tack för att du följer dessa! :)