tisdag, augusti 07, 2012

OCH DET REGNAR...


 Regn när man vaknar, regn när man äter frukost, regn när man tränar, regn när man övningskör, regn när man klarar sluttestet för körkortsövning, regn när man bloggar. regn passar till allt... eller? Nja hade hellre haft raka motsatsen, värme och sol. Funderar seriöst på en resa till värmen.

Men nu ska jag göra mig i ordning och äta lite lunch snart sedan åka ner på stan, ta körlektion och sedan shoppa loss för alla pengar jag har! Mmm älskar att jobba för då kan man handla (a), men kommer sluta med att jag inte köper något alls ;)

© LYDIA SUNDIN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en Kommentar

Små regler som gärna får följas:
alla bilder som är gjorda/fotade av mig går under copyright.
ingen reklam tack.
jag tar emot konstruktiva kommentarer men jävlas inte bara, ingen tjänar på det, inte ens den som skriver.
det är copyright på layout och webbdesignen.
Jag ritar inte av någon/något på förfrågan. (det blir för många)

Tack för att du följer dessa! :)