onsdag, juni 13, 2012

SPÖREGN UTOMHUS.


Bläää! regnet öser ner utanför mitt fönster, och det har det gjort hela dagen. Vädret är verkligen värdelöst i Sverige! Kanske borde man satsa på att flytta utomlands? svensk sommar är ändå ingen hit, så varför inte? 

Annars så har jag sommarlov, mycket skönt må jag säga! och faktiskt använder jag mina dagar! har planterat blommor och gjort om ett helt blomland. Har även städat mitt rum och nästa projekt är att rensa min garderob från oändligt mycket kläder jag inte använder. 

© LYDIA SUNDIN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en Kommentar

Små regler som gärna får följas:
alla bilder som är gjorda/fotade av mig går under copyright.
ingen reklam tack.
jag tar emot konstruktiva kommentarer men jävlas inte bara, ingen tjänar på det, inte ens den som skriver.
det är copyright på layout och webbdesignen.
Jag ritar inte av någon/något på förfrågan. (det blir för många)

Tack för att du följer dessa! :)