söndag, mars 09, 2014

Grönt och gott!


Ska bli hårdare med min mat nu! Dags att börja dra in lite till sommaren, så det inte kommer som en chock sen... haha! Mindre sötsaker, stenhård med att hålla mig till en ätardag i veckan och att minska portionerna något och tillsätta mer grönt och mindre kolhydrater i form av pasta och ris osv. Sadan ligger knixet i att gå ner i vikt utan att förlora muskelmassa, så jag kommer få lov att äta en hel del ändå, men det är skillnad på mycket och mycket! och på rätt och fel!
// Time to get more focused in the food. I use to be much more harder with food in summer time, so it is time to get used to it now! Less sweets and have just one cheat day a week, and when it is cheat day, DO NOT cheat to much! I will also eat less carbs like pasta and rise, and more greens. But it is hard to loose weight when you want to keep all the muscles, but it is a big diference between eating alot and alot, and the difference is huge between eating right and wrong!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en Kommentar

Små regler som gärna får följas:
alla bilder som är gjorda/fotade av mig går under copyright.
ingen reklam tack.
jag tar emot konstruktiva kommentarer men jävlas inte bara, ingen tjänar på det, inte ens den som skriver.
det är copyright på layout och webbdesignen.
Jag ritar inte av någon/något på förfrågan. (det blir för många)

Tack för att du följer dessa! :)