måndag, september 02, 2013

Haft fullt upp!


Förra veckan har jag haft så mycket att göra så att jag inte hunnit blogga alls! Har jobbat som idrottslärarvikarie. Vilket gick jättebra. Det var roligt men också väldigt påfrästande på grund av miljön man utsätts för, mycket höga ljud och man måste ha koll på allt hela tiden. men det var roligt!
Har tränat mycket också. Gjorde nytt pers i maxtvåor i knäböj, Squats. Kändes j***igt bra. men nu ligger jag i sängen och ska snart klippa håret. är för lat för att göra något. och sedan får jag ångest för att jag är lat. problem.

// Last week I had so much to do so I didn't have time for the blog. i worked as a PE-teacher. it went out really great and it was really funny! but it was strenuous. it was a lot of high sounds and because I had small children in PE I had to see and wach everything all the time. But it was fun for shure!
I have also been working out a lot. I did a new personal best in 2reps in squat! Feels f***ing awesome!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en Kommentar

Små regler som gärna får följas:
alla bilder som är gjorda/fotade av mig går under copyright.
ingen reklam tack.
jag tar emot konstruktiva kommentarer men jävlas inte bara, ingen tjänar på det, inte ens den som skriver.
det är copyright på layout och webbdesignen.
Jag ritar inte av någon/något på förfrågan. (det blir för många)

Tack för att du följer dessa! :)