torsdag, augusti 01, 2013

Det bästa jag vet!


Kört mycket diskus på senaste tiden! Mer än de tidigare säsongerna! Känner att jag är tryggare i mitt dikuskastande och jag har utvecklats, dock ligger resultaten lite back, men det är ändå det roligaste jag vet! Älskar att få åka ner till idrottsplatsen, att få stå och nöta teknik i min diskusring. Det är livet! Det är som terapi, att bara få släppa allt som händer utanför och att få fokusera på något man verkligen älskar att göra.

// have been doing a lot of discus lately! More than before! I feel a lot more confident in my throwing and it feels like I have improved, unforutaly the results is not really what I wish for, but it is really funny! I love to go down to the field, to practise tehnique. Thats life! It is like theraphy, just to relax, forget everything around and just focus on what i love. 

© LYDIA SUNDIN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en Kommentar

Små regler som gärna får följas:
alla bilder som är gjorda/fotade av mig går under copyright.
ingen reklam tack.
jag tar emot konstruktiva kommentarer men jävlas inte bara, ingen tjänar på det, inte ens den som skriver.
det är copyright på layout och webbdesignen.
Jag ritar inte av någon/något på förfrågan. (det blir för många)

Tack för att du följer dessa! :)