måndag, augusti 19, 2013

1D - This is us


iiih, som det smyg directioner jag är så är jag supersugen på att gå och kika på This is us. Den visas i mora å all, så varför inte? Gäller bara att hitta någon som också vill gå, haha. Alla jag känner som gillar One direction vågar inte gå ut med det. wtf haha. Så måste tvinga med någon!

/// Iiih, as the "in secret" directioner I am, I want to see the new movie "This is Us" at cinema. The movie is going in Mora so why not? I just have to find someone that want to go with me! But everyone i know that likes One Direction do not want to show that in public, haha wtf.?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en Kommentar

Små regler som gärna får följas:
alla bilder som är gjorda/fotade av mig går under copyright.
ingen reklam tack.
jag tar emot konstruktiva kommentarer men jävlas inte bara, ingen tjänar på det, inte ens den som skriver.
det är copyright på layout och webbdesignen.
Jag ritar inte av någon/något på förfrågan. (det blir för många)

Tack för att du följer dessa! :)