måndag, juli 15, 2013

Hej!


Oj vad dålig bloggning det blev igen! hihi..
Idag har verkligen varit en jobbig dag! mått dåligt och haft ont i magen, blivit sur över småsaker och är över lag instabil i humöret. Tur att jag har mitt ♥ som får mig att le! Efter att jag sett honom idag orkade jag till och med träna lite! Hade tänkt skippa det men han fick mig på bättre humör så det gick ändå! Vore hopplös utan honom! 
Men nu ska jag bara måla klart naglarna sedan blir det nog att titta på Greace, har aldrig sett filmerna, så någon gång lär bli den första!

© LYDIA SUNDIN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en Kommentar

Små regler som gärna får följas:
alla bilder som är gjorda/fotade av mig går under copyright.
ingen reklam tack.
jag tar emot konstruktiva kommentarer men jävlas inte bara, ingen tjänar på det, inte ens den som skriver.
det är copyright på layout och webbdesignen.
Jag ritar inte av någon/något på förfrågan. (det blir för många)

Tack för att du följer dessa! :)