onsdag, mars 06, 2013

6 MARS 2013


Min plus och minus just nu är
Minus - skolan började igår! Inget mera lov för mig på ett tag... blä
Plus - Persade i frontknäböj igår! så awesome! Solen skiner, mysig musik spelas i lurarna och humöret är bra idag! :)

På bilden nedan är det min frukost här om dagen! På lovet gottades det med mjukt bröd och annat som jag inte brukar ha till frukost! Körde en Keso och avokado macka en morgon! Ack så äckligt fruktansvärt gott! Skulle kunna äta frukost till alla mål med den mackan! Har tyvärr gått upp ca 1,5 kilo under lovet, trotts att jag tränade mer än vanligt, men aja, back to school och nu är det bara att dra in på köket och allt gott igen! Redan klarat 72 timmar utan något sött över huvud taget! ;)

© LYDIA SUNDIN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en Kommentar

Små regler som gärna får följas:
alla bilder som är gjorda/fotade av mig går under copyright.
ingen reklam tack.
jag tar emot konstruktiva kommentarer men jävlas inte bara, ingen tjänar på det, inte ens den som skriver.
det är copyright på layout och webbdesignen.
Jag ritar inte av någon/något på förfrågan. (det blir för många)

Tack för att du följer dessa! :)