måndag, januari 21, 2013

Som sagt.


Ursäkta mitt otroligt dåliga bloggande senaste tiden! Men det är så mycket som händer just nu. Har tränat mycket hårdare än vanligt, jag jobbar med mitt projektarbete och försöker vara en duktig elev samtidigt som jag försöker hålla min fritid och umgås.

Dessutom börjar det dra ihop sig för att fundera inför studentveckan... Ska snart beställa balklänning också! Tänk att även lilla jag skulle växa upp och ta studenten. helt overkligt! Om jag ska vara helt ärlig är jag nästan rädd för framtiden. vad ska jag göra, kommer jag kunna få ett jobb där dom är villiga att anpassa mina arbetstider efter min idrott? Kommer jag plugga vidare på högskola? Blir jag kvar i Sverige? usch jag vill inte tänka på hur det blir. Nu är det verkligen dags att ta tag i sitt liv och sköta det, man har inte längre allt serverat.

© LYDIA SUNDIN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en Kommentar

Små regler som gärna får följas:
alla bilder som är gjorda/fotade av mig går under copyright.
ingen reklam tack.
jag tar emot konstruktiva kommentarer men jävlas inte bara, ingen tjänar på det, inte ens den som skriver.
det är copyright på layout och webbdesignen.
Jag ritar inte av någon/något på förfrågan. (det blir för många)

Tack för att du följer dessa! :)