onsdag, januari 09, 2013

Arthlete.tumblr.com


Kolla in Arthlete.tumblr.com! As snygga egenmålade inspirationsbilder.

Idag har jag kört två pass! Började med lite helkroppsträning. Körde tunga knäböj fram, det tog som tusan! Sedan åkte vi och körde ett ordentligt sprintpass med startblock och lyftarbälte för att kunna hålla motvikt. Vi körde även hopp och sprintuthållighet. Sådana pass tar verkligen! Och svetten rinner, så skönt! Så det blev att ta hand om mig själv ikväll, tog en lång och varm dusch! Duscharna efter träning är dom bästa.

arthlete

1 kommentar:

Skicka en Kommentar

Små regler som gärna får följas:
alla bilder som är gjorda/fotade av mig går under copyright.
ingen reklam tack.
jag tar emot konstruktiva kommentarer men jävlas inte bara, ingen tjänar på det, inte ens den som skriver.
det är copyright på layout och webbdesignen.
Jag ritar inte av någon/något på förfrågan. (det blir för många)

Tack för att du följer dessa! :)