onsdag, december 05, 2012

Vinterdag!


Idag är det bara 13 minus ute och strålande sol! Det var så bra väder så att jag frivilligt gick ut och skottade snö på gården. Då är det verkligen inte illa! Nåja, kom typ nyss (skottningen är det enda jag gjort) hem ifrån min långa skoldag på en timme. Så nu ska jag bara åka med mamma och handla lite på ICA sen ska jag plugga som jag skrev tidigare!
Kom dessutom på att jag och min älskling har månadsdag idag så ikväll efter träningen blir det att mysa hemma! :) Vi har 16 månader idag! tänk vad fort tiden går!

© LYDIA SUNDIN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en Kommentar

Små regler som gärna får följas:
alla bilder som är gjorda/fotade av mig går under copyright.
ingen reklam tack.
jag tar emot konstruktiva kommentarer men jävlas inte bara, ingen tjänar på det, inte ens den som skriver.
det är copyright på layout och webbdesignen.
Jag ritar inte av någon/något på förfrågan. (det blir för många)

Tack för att du följer dessa! :)