lördag, december 01, 2012

Fina December


JAG LEVER!
Nu är det December! Det innebär sista månaden på året, namnsdag, julafton och ny år. Redan imorgon är det också första advent! Det går så himla fort måste jag säga! Och jag har inte köpt en enda julklapp, så jag har lite lagom med panik. hehe. Där emot fick jag nya tjocka akvarellpapper och några tuber akrylfärg av mamma igår! Så nu ska det målas. Så det finns ingen tid för julklapps shopping här eller!
Det har även snöat här i mora. Perfekt till skyltsöndagen imorgon! det är så mysig stämning i stan då, luciorna visas upp, alla butiker är julpyntade, gatan är julbelyst och sen myser man till det lite extra med snö! åååh, allt är så fint nu till jul! ♥

© LYDIA SUNDIN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en Kommentar

Små regler som gärna får följas:
alla bilder som är gjorda/fotade av mig går under copyright.
ingen reklam tack.
jag tar emot konstruktiva kommentarer men jävlas inte bara, ingen tjänar på det, inte ens den som skriver.
det är copyright på layout och webbdesignen.
Jag ritar inte av någon/något på förfrågan. (det blir för många)

Tack för att du följer dessa! :)