onsdag, december 05, 2012

Dreamcatcher and waves


Dagens då, Vit med inslag av glitter tröja från New Yorker och gröna jeans från Cubus och lockigt hår till det. Dessutom är det första gången jag sminkar mig på tre veckor! förhoppningsvis är mina ögon tillräckligt friska och inte blir irriterade av smink nu. Hade varit ganska skönt.
Nåja, Dagen tillägnas åt att plugga psykologi och psykiatri, plugga religionskunskap och senare träna styrketräning. Kommer nog bli en seg dag idag! haha. Har allt för mycket att plugga, har liksom två prov imorgon!

© LYDIA SUNDIN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en Kommentar

Små regler som gärna får följas:
alla bilder som är gjorda/fotade av mig går under copyright.
ingen reklam tack.
jag tar emot konstruktiva kommentarer men jävlas inte bara, ingen tjänar på det, inte ens den som skriver.
det är copyright på layout och webbdesignen.
Jag ritar inte av någon/något på förfrågan. (det blir för många)

Tack för att du följer dessa! :)