måndag, november 12, 2012

Så mycket att göra


Ursäkta mitt dåliga uppdaterande! Men jag har haft fullt upp. Läxor, träning, farsdag.
Skolan just nu har varit ganska mycket, läxor i allt, öppet hus, vilket innebar skola på en lördag för mig... Träningen knallar på, kör så mycket jag orkar! Funderar på att bli duktigare att uppdatera om träning.

och igår var det fars dag! Jag och syrran tog och lagade mat, blev en super god gryta med fläskfilé och avokado! Och till efterrätt blev det världens godaste choklad pannacotta med hallon och vit choklad på. Det var verkligen smarrens!

Men idag är jag i alla fall ledig, hoppas på någon typ av uppdatering idag! ;) tjaorå!

WEHEARTIT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en Kommentar

Små regler som gärna får följas:
alla bilder som är gjorda/fotade av mig går under copyright.
ingen reklam tack.
jag tar emot konstruktiva kommentarer men jävlas inte bara, ingen tjänar på det, inte ens den som skriver.
det är copyright på layout och webbdesignen.
Jag ritar inte av någon/något på förfrågan. (det blir för många)

Tack för att du följer dessa! :)