onsdag, november 07, 2012

Full fart!


Gud vad jag hunnit med mycket idag hittills. Är ledig idag så har inga tråkiga lektioner! Så jag började med att gå upp tidigt, åt frukost och sedan började jag städa mitt rum. Så nu är det rent och fint här inne! ♥ Sedan blev det att ta en Powerwalk på 5 km i kylan! Ganska skönt att gå så fort så att man blir svettig men att det ändå inte blir för varmt eftersom att det är minus ute. Dock måste mina lungor vänja sig. haha! Luften blir så torr när det är kallt.Har även emellan åt fixat med bilder för en eventuell framkallning av några bilder. Hade verkligen velat ha några i ett album! :)
Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, funderar på att köra lite styrka i gymmet hemma, annars hjälpa mamma å handla å sen gymma. hmm.

© LYDIA SUNDIN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en Kommentar

Små regler som gärna får följas:
alla bilder som är gjorda/fotade av mig går under copyright.
ingen reklam tack.
jag tar emot konstruktiva kommentarer men jävlas inte bara, ingen tjänar på det, inte ens den som skriver.
det är copyright på layout och webbdesignen.
Jag ritar inte av någon/något på förfrågan. (det blir för många)

Tack för att du följer dessa! :)