måndag, oktober 22, 2012

En måndag.


Sitter i sängen efter en joggingtur på 4 km. Gick lätt men segt, haha. Asså förväntade mig en bättre tid med tanke på hur det kändes, men nåja, har faktiskt haft on i halsen i 2 veckor nu, och idag valde jag att springa ändå! kanske inte så smart men det visar sig, orkar inte vänta! Dessutom lär jag köra hårt den här veckan om jag ska kunna äta gott i Italien nästa vecka! :) Men joggingskorna hänger med till Italien i nödfall!

Men nu måste jag verkligen skriva min Engelskauppsats! Den ska vara klar idag eller imorgon, jag minns inte. haha.Skriver om engelska språkets globalisering. Sjukt ointressant ämne, men det är Engelska C vi talar om, ingen hade väntat något annat.

© LYDIA SUNDIN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en Kommentar

Små regler som gärna får följas:
alla bilder som är gjorda/fotade av mig går under copyright.
ingen reklam tack.
jag tar emot konstruktiva kommentarer men jävlas inte bara, ingen tjänar på det, inte ens den som skriver.
det är copyright på layout och webbdesignen.
Jag ritar inte av någon/något på förfrågan. (det blir för många)

Tack för att du följer dessa! :)