fredag, oktober 12, 2012

5 bekännelser om mig.


Jag har en fruktansvärd bacillskräck för publika toaletter. Inte för att jag inte kan göra det jag behöver utan det är hela processen innan och efter. Innan så ser jag till att tvätta sitsen noga, ALLTID. sedan använder jag alltid ett papper emellan min hand och eventuella föremål jag behöver röra, som tex spolarknappen och kranen. Sedan tvättar jag händerna extremt noga och sedan nvänder jag papper igen för att låsa upp dörren, släcka lyset och öppna dörren. Aldrig i mitt liv att jag skulle röra någonting där inne med min egna hud. Ganska jobbigt, eftersom att alla mina besök blir att ta lång tid.

Jag gillar att äta knäckebröd med messmör och banan på. En konstig blandning tycker många, men det är gott! Och alla har vi våra specialiteter!

Jag har aldrig brytt mig om att få högre betyg i skolan än G. Jag har faktiskt ganska lätt för skolan, och många säger åt mig att jag borde satsa högre. Men jag är glad så länge jag får ett Godkänt. Får jag bättre, visst det är kul! man blir ju glad över det! Men jag skulle aldrig skriva en text och rikta in mig på att få VG eller MVG. Jag skulle även bara bli ledsen om jag inte fick det sen ändå. Men kan dock erkänna att jag alltid vill ha MVG i idrott. Tävlingsmänniska som man är...

En gång hade jag, X och Y. (inga namn ;)) en "låta som en apa tävling" nere på träningen. Vi vrålar och står på och tror att ingen kommer, men när man går ut ifrån lokalen, vad ser man då? jo några grabbar som håller på att brista ut i skratt och som ser väldans fundersamma ut. haha.

jag har inga special egenskaper, jag kan inte rulla tunga, göra klövertunga eller någonting sådant. Kan inte heller slicka mig på armbågen, näsan, och inte vifta på öronen. inget av detta kan jag. Men där emot kan jag stolt erkänna att jag är lite bådhänt. Skriver, ritar och kastar som höger, men spelar fotboll, bandy, skateboardar och allt annat som en vänsterhänt (kan även rita lite med vänster) och när jag var mindre kunde jag skriva fin skrivstil med vänster.

© LYDIA SUNDIN
bild ifrån barcaaaaaaa ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en Kommentar

Små regler som gärna får följas:
alla bilder som är gjorda/fotade av mig går under copyright.
ingen reklam tack.
jag tar emot konstruktiva kommentarer men jävlas inte bara, ingen tjänar på det, inte ens den som skriver.
det är copyright på layout och webbdesignen.
Jag ritar inte av någon/något på förfrågan. (det blir för många)

Tack för att du följer dessa! :)