tisdag, juli 17, 2012

HOME MADE FIKA I SOLENS SKEN


Kom nyss hem ifrån en shoppingtur med min kära mamma. så nu tog vi och kokade lite kaffe och tog en hembakad chokladmuffins, mumma! Fast mitt kaffe är inte slut ännu så jag får lite uppiggande dricka till körkortsplugget som jag fortsätter med nu ute på altanen ;) Fick även lite fikaunderhållning av katten som hoppar omkring som en tok efter en fjäril, ser ganska roligt ut, haha. han är så klumpig våran katt, men han är ändå för jäkla söt! :)

Snart ska jag få umgås med min älskling också! han har varit skogshuggare idag och röjt skog, medan en annan bara slöar. hehe. undrar vad man ska dra med han på idag, kanske en fisketur? Igår fick han ju bara roa sig med att måla naglar, men han skulle faktiskt prompt göra det! men han blir väll knäpp av vädret precis som jag! regn är ju ganska trist...

© LYDIA SUNDIN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en Kommentar

Små regler som gärna får följas:
alla bilder som är gjorda/fotade av mig går under copyright.
ingen reklam tack.
jag tar emot konstruktiva kommentarer men jävlas inte bara, ingen tjänar på det, inte ens den som skriver.
det är copyright på layout och webbdesignen.
Jag ritar inte av någon/något på förfrågan. (det blir för många)

Tack för att du följer dessa! :)