söndag, juni 24, 2012

OCH REGNET ÖSER NER...


 Nu öser regnet ner ifrån himmelen igen, som vanligt. Men vi fick i alla fall några soldagar utan regn. Gud vad trött jag är på det här vädret! Erbjudandet att besöka några amrisar i USA i Texas är nog ganska frestande ändå ;) Jag och min syster har tränat med en kille från Texas nämligen, 48 grader utomhus är kanske lite väl varmt? Har svårt att förstå att man tycker det är skönt att åka till sverige. Men man kan ju inte ha samma åsikter, men jag hade heldre haft sol och värme nu!

© LYDIA SUNDIN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en Kommentar

Små regler som gärna får följas:
alla bilder som är gjorda/fotade av mig går under copyright.
ingen reklam tack.
jag tar emot konstruktiva kommentarer men jävlas inte bara, ingen tjänar på det, inte ens den som skriver.
det är copyright på layout och webbdesignen.
Jag ritar inte av någon/något på förfrågan. (det blir för många)

Tack för att du följer dessa! :)