måndag, juni 04, 2012

BAL 2012


Jag blev medbjuden på bal med min älskling förr och i helgen var den. Det var så himla roligt och kul. :) Vi åkte grön chevelle (den i bakgrunden) dit och sedan blev det fest inne på ballokalen. Kvällen var oerhört trevlig, lokalen var snyggt fixad, människorna var toppen, maten var god och musiken var bra! :) hel nöjd med min lördagskväll! Förutom dock att min klänning blev rosaprickig och pojken mins kavaj+skjorta+slips då någon satt och dansade med en cider vid borden. vem gör så?... Nåja, sådant som händer. Man kan inte vara smart alla gånger! :) Fick även älsklingen att dansa vals och lite bugg, är mycket stolt över min insats faktiskt! ;)

För övrigt har studentveckan börjat nu!!! så himla toppen, folket är så awesome under den här veckan och stämningen på skolan är verkligen på topp! Längtar tills min egen sudent, som är om ett år och en dag.woho då ska det köttas i skolan!

FOTO: Alma Sundin
Foto: Alma Sundin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en Kommentar

Små regler som gärna får följas:
alla bilder som är gjorda/fotade av mig går under copyright.
ingen reklam tack.
jag tar emot konstruktiva kommentarer men jävlas inte bara, ingen tjänar på det, inte ens den som skriver.
det är copyright på layout och webbdesignen.
Jag ritar inte av någon/något på förfrågan. (det blir för många)

Tack för att du följer dessa! :)