onsdag, april 04, 2012

ÄR DET ONSDAG IDAG?

-
Ojojoj! känns som om jag har varit helt frånvarande hela dagen! kan inte minnas någonting jag gjort idag efter ungefär klockan 5! ganska frustrerande måste jag säga. Men som tröst har jag införskaffat en ny tidning att läsa, dock är SOLO bättre än veckorevyn enligt mig men den har jag redan läst ut. haha. Så jag hade då liksom inget val :)
-
Har även tränat nu ikväll, underbart skönt att träna ett hårt kast pass. känns jäkligt bra efteråt! :) och man är slut i hela kroppen! så nu väntar väl dag 3 med träningsvärk då, lättsits och galoppintervaller är jobbigare än vad man tror! och det är knäböj mellan botten och halvvägs upp som är snabba också! men nu blir det att besöka duschen och sedan mysa ner sig i min onepiece och titta på tv eller något :)
-
© LYDIA SUNDIN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en Kommentar

Små regler som gärna får följas:
alla bilder som är gjorda/fotade av mig går under copyright.
ingen reklam tack.
jag tar emot konstruktiva kommentarer men jävlas inte bara, ingen tjänar på det, inte ens den som skriver.
det är copyright på layout och webbdesignen.
Jag ritar inte av någon/något på förfrågan. (det blir för många)

Tack för att du följer dessa! :)